Vi bruker cookies for å sikre kvaliteten på tjenestene våre. Når du godtar cookies, godtar du at RS og våre partnere kan bruke cookies, enhets-IDer og andre data som lagres og/eller vi får tilgang til på din enhet fra RS, til å samle inn persondata, slik som informasjon om hvilke sider du har besøkt, for disse formålene: Personvernerklaering og Brukervilkår.
Godkjenn
RadioStavangerRadioStavangerRadioStavanger
Notification Vis mer
Font ResizerAa
  • Hjem
  • Nyheter
  • Nettradio
  • Bli Medlem
Reading: Norges største netteier med ekstraordinær norgespris-uke
Del
Font ResizerAa
RadioStavangerRadioStavanger
Search
  • Hjem
    • Nyheter
  • Nettradio
Have an existing account? Sign In
Follow US
RadioStavanger > Blog > Nyheter > Norges største netteier med ekstraordinær norgespris-uke

Norges største netteier med ekstraordinær norgespris-uke

Publisert oktober 1, 2025
Del
Del

– Vi har hatt over 6800 telefoner, 700 chat-henvendelser og sendt ut 800 brev, sier Vibeke Ranum, direktør for Kundedivisjonen i Elvia. Foto: Javad Parsa / NTB

Av NTB | 01.10.2025 19:33:00

Økonomi og næringsliv: – Det har vært en helt ekstraordinær uke hos oss. Vi har hatt over 6800 telefoner, 700 chat-henvendelser og sendt ut 800 brev. Det sier noe om hvor stort engasjementet er rundt norgespris, sier Vibeke Ranum, direktør for Kundedivisjonen i Elvia.

Onsdag er første dagen der norgespris faktisk gjelder, men siden åpningen av bestillingsløsningen forrige uke, har responsen vært overveldende, ifølge Elvia.

Ikke-digitale kunder kan få veiledning og har mulighet til å gjøre bestilling av norgespris gjennom nettselskapene.

– Ikke alle kunder er digitale, og vi legger derfor stor vekt på å legge til rette for personlig veiledning. Det har vært viktig for oss å sikre at alle som ønsker norgespris, får nødvendig hjelp fra oss, sier Ranum.

Sammenlignet med samme uke i fjor har kundesenteret til Elvia hatt mer enn tre ganger så mange henvendelser.

(©NTB)

Welcome Back!

Sign in to your account

Brukernavn eller Epost
Passord

Glemt passord?