En mann i 70-årene fra Herøy vant denne uken en million kroner i Lottos supertrekning. Det tok han med fatning.
Innenriks: – Nei, steike. Sier du det? svarte mannen fra Herøy i Møre og Romsdal, ifølge Norsk Tipping.
Videre sa han at det var en hyggelig telefon å få på lørdagskvelden. Men noen stor feiring blir det ikke.
– Det blir stille og rolig her, med fotball-VM på tv, sier han.
Vinnerspillet stammet fra et spill tidligere i uka. Norsk Tipping måtte gjøre flere forsøk på å få kontakt med mannen før de lyktes godt utpå kvelden lørdag.
Sunnmørsposten omtalte saken først.
(©NTB)


