
Førre tysdag opna den aller siste strekninga av sykkelstamvegen, som går frå idrettshallen i Sørmarka og inn til Madlaveien.
Den såkalla motorvegen for sykkel mellom Stavanger og Sandnes stod då heilt ferdig.
Ei veke etter opninga seier prosjektleiar Kari Smådal Turøy seier at rundt 2000 syklistar bruker strekninga dagleg.
– Før vi opna låg den på 1000 og 1500. Men det er veldig vêravhengige tal, seier Turøy.
Har de ei målsetting for kor mange som skal bruke vegen?
– Det er jo tenkt på nokre tal tidleg i prosjektet. Men det er det jo ingen som veit, i fordi dette er ikkje gjort før.
– Men vi håper ho at når vi legg til rette så godt så vil mange forstå at dette er veldig lurt på bruke. Du kjem deg raskt fram, det er billig å sykle, og det er trygt å sykle der.


